Thursday, September 13, 2007

Citat: IPS Daniel, s-a pişat pe el!!!!


Cam asta s-a "scandat" (în glumă normal, cu toate că nu prea e de râs) în zilele astea la mine la muncă...Daniel s-a pişat pe Bartolomeu, pe care la învins în cursa pentru ocuparea postului de "patriarh teoctist înalt preasfinţit şi preafericit". Adevărul e că nu prea mă interesa cine o să fie patriarh, dar aşa ca chestie, dacă stau bine să mă gândesc, cred că era mai bine să fie ales tot Teoctist (ăla care a murit), şi să conducă biserica post-mortem...
De ce? Pentru că dintre unul care înclinaţii spre politica extremistă de dreapta - Bartolomeu, şi unul care e homosexual (poate e prea dur, să zicem că îi place să facă sex oral cu tinerii preoţii care merg la el să îi ceară ajutorul) şi pe deasupra afost şi securist, plus că e foarte apropiat de alte biserici decât cea ortodpoxă - Daniel...îl preferam pe cel care a murit...
Deci, ca ca şi când nu era de ajuns că în instituţiile statului organele de conducere...put, acum avem şi în fruntea bisericii o conducere putredă...
P.S.: Până se aflu chestiile asle despre Daniel înclinam să ţin cu el, dar după mi-a cam pierit acest chef...Oricum rămân la concluzia că nici unul dintre ei nu era bun....Poate era o soluţie să îl punem pe BK LEE, că tot e el aşa bisericos...
Alt P.S.: Eu nu pot să îi sufer pe popi...de fapt cred că am mai spus lucrul ăsta, dar îl mai zic aşa ca să se ştie...îmi provoacă greaţă (nu vreau să intru în amănunte)...

2 comments:

Mary said...

beeeei..precizează sursa, bei! îmi furi informaţiile şi, implicit, pâinea de la gură!!! :D

ultras said...

da mai...dar nu aveai de rfacut un articol pe chestia asta...şi în ălus, acest blog este unul neoficial..deci ai putea sa folosesti informatiile intr-un articol dintr-un ziar...