Monday, September 17, 2007

Un nou atac la adresa lui Hagi.


"Steaua e pe prăpastie în acest moment, dar eu am reglat lucruri mult mai grele. Anul trecut am intervenit când eram mult mai greu şi am ajuns pe locul doi. Steaua e pe un drum bun şi nu o va lăsa Becali tocmai acum. Hagi e încăpăţânat, dar bineînţeles că vom face ce vreau eu. Dacă nu, voi face eu cu altcineva."
JIJI BK LEE a lansat alt atac la adresa lui Hagi... Dacă mai joacă Zaharia titular Hagi pleacă de la Steaua. Ăsta este un animal de om...A lansat un atac după meciul cu CFR, azis că a făcut treabă bună şi şi-a revenit echipa, dar nu au trecut câteva meciuri şi iar i-a dat în cap lu' Rege...
Adevărul e că Steaua nu joacă nimic, sunt nişte ologi...nu au fantezie, jocul se bazează prea mult pe câţiva jucători...
Acuma şi Gigi e cam aiurea: a zis de Rada că nu e bun, dar acum că e finul accidentat Rada e indispensabil, zice de Zaharia că şi-a scos banii pe el, dar nu are valoare de Steaua....
Ar trebui să mai aibă răbdare cu Hagi, eu zic că se grăbeşte...
Dar Steaua e un club cu pretenţii, dar dacă JIJI spune că sunt jucători care nu mai au loc ca titulari în echipă ar trebui să îi vândă şi să ia alţii....
Becali vrea multe dar nu ştiu câtă treabă o să se facă dacă mai continuă scandalurile astea...
P.S. Eu fac o predicţie: Hagi nu mai stă la Steaua până în iarnă, iar dacă reuşeşte să rămână are tot respectul meu...

No comments: