Friday, September 14, 2007

M-am săturat....


M-am săturat...Probabil vă întrebaţi de ce m-am săturat...Păi sunt mai multe lucruri care, nu neapărat azi, îmi provoacă o greaţă şi o stare de nervozitate extremă. O să le enumăr imediat:
- m-am săturat de ţigani împuţiţi, pe care îi văd în Bucureşti mai des decât văd un "român" (nu că aş fi rasist sau ceva, dar nu îi mai suport)
- m-am săturat de traficul execrabil din Bucureşti
- m-am săturat de poluare
- m-am săturat de metrosexuali
- m-am săturat să văd băieţii/bărbaţi raşi pe picioare şi care poartă tricouri roz (în pula mea! bărbăţia unde e)
- m-am săturat de cerşetori care sunt în stare să îţi bage mâna în buzunar
- m-am săturat de copii ai străzii, care cerşesc ca să îşi ia părinţii de băut sau cine mai ştie ce
- m-am săturat de gunoaie, de căcat în mijşlocul troruarului, de câini şi să văd injecţii folosite pe marginea troruarului
- m-am săturat de tramvaiul 41, care e plin de.. pula mea..ce vreţi voi (pute, e frig sau prea cald)
- m-am săturat de vânzătorii de şerveţele parfumate/umede, leucoplast cu rivanol, ziare, şurebelniţe de control, şosete de firmă la super-preţ, etc
- m-am săturat de pizde proaste care se cred foarte frumoase şi îşi calculează timpul liber în muie pe oră
- m-am săturat de beţivi
- m-am săturat de muncitori care put şi vorbesc tare
- m-am sătuart de muncitori beţivi, care put şi vorbesc tare
- m-am săturat de manele ascultate la maxim oriunde
- m-am săturat de cocalari (ţigani/sau nu care sunt îmbrăcaţi în pantaloni de stofă, pantofi cu cioc şi tricou mulat, au 26 de katralioane de lanţuri de aur/sau nu la gât, scoase neapărat pe dinafară, şi bineînţeles nu le lipseşte freza îmbâcsită de gel)
- m-am săturat să îmi fie frică să merg acasă seara, pentru că pot oricând să ies de acolo în pula goală, sau mai rău cu ochii reci
- m-am săturat de puşti cordiţi care fac mişto de toată lumea pentru că sunt ei jmecheri
- m-am săturat de umilinţele pe care trebuie să le îndur ca jurnalist
- m-am săturat de fani nervoşi, care fac ce vor ei şi nu plătesc pentru faptele lor
- m-am săturat să nu pot să merg cu prietena la un meci pentru că îmi e efectiv frică să nu vină vreunul să ne ia la bătaie
- m-am săturat de Mircea Radu Bre, Andreea Esca, Andreea Marin, Traian Băsescu, JIJI BK LEE, Lucian Bâlbuţă, şi alţi car eapar meeu la televizor cu sau fără motiv
- m-am săturat de emisiuni tv în care tot ce vezi sunt ţâţe, sau mai şmecher "vedete" (idioţi care nu pot să articuleze 2 cuvinte: Nichita, Alina Plugaru, etc)
- m-am săturat de scandaluri de orice natură
- m-am săturat de atotştiutori, care de fapt nu ştiu nimic
- m-am săturat de emisiuni proaste
- m-am săturat de atâta senzaţional care de fapt e un mare banal
- m-am săturat de Dan Senzaţionescu, Lazarus şi alţi imbecili de la ZeroTV (OTV)
- m-am săturat de controlori, poliţişti proşti şi alţi funcţionari care nu îmi pot provoca decât silă
- m-am săturat de sărăcie şi neajunsuri, cauzate de diferite motive
- m-am săturat să mai văd atâtea crime, violuri şi alte grozăvii la ştiri
- m-am săturat de atâta morbiditate în general, nu numai la ştiri
- m-am săturat să o văd pe pritena mea supărată din diverse motive
- m-am săturat de atâta suferinţă în viaţa mea
- m-am săturat de ziarişti care vor să obţină exclusivităţi
- m-am săturat să fiu invidiat pentru că am putut să fac în viaţă ceva ce alţii nu au putut pentru că sunt prea proşti
- m-am săturat de bârfe
- m-am săturat de politicieni jegoşi
- m-am săturat de popi care vor să facă avere pe spinarea proştilor
- m-am săturat de atâtia oameni care muncesc în străinătate ca sclavii, etc...
În condiţiile astea vă rog să îmi spuneţi şi mie ce pula mea mă mai ţine în ţara asta de căcat. Vă răspund tot eu: Magda, mama şi sora mea. Atât...Că dacă nu aş emigra în morţii măsii în Antarctica.

5 comments:

Mary said...

şi eu m-am săturat puiule...dar rămân aici - only 4 u!

parintelul said...

Is ue m-am ratsatu tefra rda ec as cemfa;dcre ac ra buitre as cample cudra ni taal rata rda vema numita tinerire mcu ra if miliafa is teniiprie.Dar poate o sa vina si vremea in care vom fi mandrii de tara noastra sau mai bine zis de ce se intampla in ea...pana atunci insa mai e mult.Oricum felicitari pentru acest text.Si eu n-am saturat de majoritatea celor spuse de tine.Bafta is IHA UASTEA.LUTSA NUMA

D. said...

te-ai saturat sa te saturi....
mdeah :|

anarchy said...

Atunci fa ceva!

Anonymous said...

Si eu m-am saturat...