Thursday, September 6, 2007

I think i do not like banks

De ce? Păi, pentru că azi am avut o întâlnire mai mult sau mai puţin interesanta cu unul dintre miile de funcţionari bancari, care câteodată te fac de ai vrea să te împuşti în cap.... Ia să vedeţi voi ce discuţie interesantă am avut cu dragul funcţionar:
Eu: Bună dimineaţa! Am depus o cerere online pentru un card şi....?!?
El: Poftim?
Eu: Am depus o cerere online pentru un card!
El: Nu vă aud! (idiot !!!)
Eu: O cerere pentru un card... (you fucking moron !?!)
El: Aaaaa. Da. Hai să vedem dacă este pe aici. Cum vă numiţi?
Eu: Istrate Alexandru.
El: Cum?
Eu: Istrate Alexandru (eşti surd dă-te-n plm)
El: Aha...Hmmm....Nu este..
Eu: ??????
El: Când aţi depus cererea online?
Eu: ??? Nu ştiu să vă spun exact. Săptămâna trecută.
El: Nu ştiu cu cine aţi vorbit dumneavoastră, dar într-o săptămână nu avea cum să iasă cardul...
Eu: ??? Aaaa... OK... Şi când să vin după el?
El: O zi bună.
Eu: Când pot să vin după card? (maimuţă surdă care eşti)
El: Aaaa... Păi cred că ne auizim luni... E joi azi nu??
Eu: DA ( Dăăăăăăă)
El: Atunci ne auzim luni.
Eu: Ok, la revedere.
Cam asta a fost discuţia. Interesant, nu???

1 comment:

Mary said...

zi mersi că nu ţi-au cerut şi bani pentru the one-lifetime chance de a vorbi cu funţionarul lor valoros.. :D