Monday, September 3, 2007

La-zi-o ţie, dă-mi-o mie

LA-ZI-O ţie, dă-mi-o mie..... Poate vă întrebaţi ce e ăsta...Acesta dragii mei este modelul...sau nu...extraordinara schemă tactică după care a jucat Dinamo, în meciul contra celor de la Lazio....
Un sistem extrem de eficient, dacă mă întrebaţi pe mine... Păi a-ţi văzut voi schemă tactică care să îţi asigure primirea a trei goluri în 20 de minute...nu cred...Deci pentru minunatul rezultat obţinut de Dinamo, merită felicitaţi....Dom' profesor (demisionat actualmente) Mirceeeeeaaaa Redniiiiic împreună cu elevii săi....Vali Năstase, Andrei Mărgăritescu, George Blay, şi aşa mai departe până numim aici toată echipa dinamovistă.... mi-e silă să mai scriu acum...
P.S. Dinamo, contrar tuturor zvonurilor, va juca în Şampions Lig, dar pe PSP.

No comments: