Monday, September 3, 2007

Doi atacanţi de vânzare....e ofertă...vreun fundaş vrea cineva?

Dintre toate ştirile pe care le-am scris una mi s-a părut foarte tare....nu încetez să mă minunez de toate lucrurile care se pot întâmpla în ţărişoara noastră minunată. Clătiţi-vă şi voi ochişorii cu informaţiile de mai jos...
"Dan Mazilu sponsorizează echipa de Liga a V-a, FC Lăpuşata, acolo unde este cunoscut pentru salariile tentante pe care le oferă, dar a preluat recent şi echipa din Vâlcea, Dinamo Horezu. Pentru că startul campionatului era aproape, finanţatorul a depus un anunţ la avizierul de la AJF Vâlcea, dar şi în ziarele locale, prin care încearcă să găsească jucători pentru echipa sa: "FC Lăpuşata recrutează fotbalişti pentru Liga a IV-a (Divizia D). Relaţii la telefon: 0748-880.848, 0723-638.310, 0721-202.581".
După toate astea nu pot să mai zic decât un singur lucru....las-o draq de treabă...mica publicitate. Ştiam că jucătorii sunt de vânzare, dar chiar aşa... "Am un atacant!", zice unul de la Aurul Certej, contrat imediat de unul de la Building Vânju Mare: "Eu am un fundaş şi un mijlocaş ofensiv, la ofertă"... La care domnul (dacă îi pot spune aşa) Mazilu strigă: "Scump domnle, scump!"

No comments: